Προσοχή! Cookies are used on this site to provide the best user experience. If you continue, we assume that you agree to receive cookies from this site. OK
0 Προϊόντα Καλάθι
  • Αποστολές Σε όλη την Ελλάδα
  • Παραγγελίες Πληροφορίες 210-775-4932
  • Αντικαταβολή

Αποστολη Προιοντων

Αποστολή
Ποιοί είναι οι τρόποι Αποστολής;
1. Μέσω COURIER
Παράδοση σε 1-2 εργάσιμες μέρες και κόστος
Εντός ΑΤΤΙΚΗΣ
1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: €4.00.
2. Με αντικαταβολή: €6.00.
Eκτος ΑΤΤΙΚΗΣ
1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: €4.00.
2. Με αντικαταβολή: €6.00.


2. Παραλαβή από κατάστημα
Δεν πληρώνεται έξοδα αποστολής

3. Δωρεάν Παράδοση
Για την Αθήνα δωρεάν η παράδοση για τις περιοχές:
Αμπελόκηποι, Ζωγράφου, Γουδί, Ιλίσια, Παγκράτι, Γκύζη, Πολύγωνο, Παπαγου, Καισαριανη, Βυρωνας, Κολωνακη,
Καραβελ, Ψυχικο.
 
Πώς υπολογίζονται τα έξοδα αποστολής ;
Τα έξοδα αποστολής είναι συνάρτηση του συνολικού βάρους.
 
Πότε θα παραλάβω?
Κάντε την παραγγελία σας από Δευτέρα εώς Κυριακή. Το Ledmania αποστέλει:
Αν η παραγγελια σας γινει εως τις 16:00 σε εργασιμη ημερα η Αποστολη γινεται την ιδια ημερα και παραλαμβανεται την Επομενη εφ οσον ειναι με Courier.
σε 24 ώρες στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Μέσα σε 24 ώρες στην Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη και σε 72 ώρες σε Απομακρυσμενες Περιοχες, εφόσον τα προιόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα.
Στην περίπτωση που θέλετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας τη στείλουμε με επιπλέον χρέωση.
Για παραγγελίες που έγιναν έως τις 16:00 (Δευτέρα έως και Παρασκευή) με παράδοση στην Αθήνα, Θεσ/νίκη, Πάτρα η παραγγελία παραδίδεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.
Τα παραπάνω δεν ισχύουν σε περιόδους καιρικών φαινομένων ή απεργιών που επιρεάζουν τις μεταφορές
 
Λείπει ένα είδος από την παραγγελία μου?
Παρακαλώ καλέστε μας στο 210 7754932 για να σας βρούμε αμέσως λύση.
Αν το λάθος έχει γίνει από την αποθήκη μας, θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.
Αν είναι προιόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά
 
Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να καθυστερήσει η παραγγελία μου?
1. Κάποιο προιόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από προμηθευτή μας:
Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προιόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών.
Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε.
Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προιόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.
Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
2. Έχετε παραγγείλει κάποιο προιόν που είναι προς κατάργηση: Ανάμεσα στα χιλιάδες προιόντα που εκθέτουμε στο site μας υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά ανακοινώνει οτι τα καταργεί.
Σε μια τέτοια περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών που επιρεάζουν τη μεταφορά.
4. Αδύνατη τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας (σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε προϊόντος είτε πληρωμής) για το οποίο θα σας ενημερώνουμε και με email.
5. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας στοιχεία (email, τηλέφωνο) που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα